De wijkraad beheert twee informatiebeeldschermen in het winkelcentrum in de Blaak. Dat doen we samen met de energiecoöperatie. Op de beeldschermen tonen we nieuws en informatie over activiteiten en actualiteiten in de wijk. Buurtbewoners en -verenigingen kunnen in sommige gevallen ook informatie op de schermen laten plaatsen. Op deze pagina vertellen we hoe dat moet.

De beeldschermen zijn aangeschaft en opgehangen door wijkraad De Blaak. We beheren daarnaast de technische aspecten van het systeem. Ook Energiecoöperatie doet mee met de schermen. De ECB ondersteunt het project financieel en kan zelf berichten op de schermen plaatsen.

Zelf een bericht plaatsen

De schermen zijn bedoeld om informatie over activiteiten in de buurt weer te geven. Daarom kunnen we faciliteren dat evenementen die vanuit de wijk of gemeente Tilburg worden georganiseerd op het scherm komen te staan. Dat kan als het evenement:

– … in de Blaak plaatsvindt
– … openbaar is en een grote groep bewoners zich kan aanmelden
– … niet commercieel ingestoken is

Als u een bericht wil (laten) plaatsen op de informatieschermen, dan kunt u onderstaand formulier invullen voor een verzoek. De wijkraad bepaalt per verzoek of we dat toelaten.

Voor het plaatsen van een boodschap is het belangrijk om de volgende informatie aan te leveren:

– een (achtergrond)foto of -afbeelding met een resolutie van minimaal 4K (3840 x 2160 pixels)
– een hoofdboodschap van maximaal 60 tekens
– een onderboodschap van 50 tekens

Optioneel kunt u een informatietekst van maximaal 75 tekens meesturen, zoals een website. Ook kan de wijkraad u helpen met het opstellen van een tekst.

Vul onderstaand formulier in als u een boodschap op de informatieschermen wil laten plaatsen. Of neem contact met ons op.

Choose File

Meedoen met de beeldschermregeling

Als u namens een sport- of activiteitenvereniging in De Blaak onderdeel wilt worden van dit project, kunt u contact met ons opnemen. U betaalt dan een jaarlijkse bijdrage en krijgt dan toegang tot het systeem om zelf berichten te plaatsen. Daarvoor is een regelement opgesteld. Neem contact met ons op voor meer informatie.