De Vriendschapsbank is een initiatief van ContourdeTwern om mensen met elkaar in contact te brengen om samen leuke dingen te doen. In de bijgaande links leest u hier meer over.

Flyer  De Vriendschapsbank flyer.

Folder  De Vriendschapsbank folder.

Nieuwsbrief november 2015   De Vriendschapsbank nieuwsbrief nov2015.

Nieuwsbrief september 2016 De Vriendschapsbank nieuwsbrief sep2016

De bijeenkomsten zijn wekelijks op woensdagochtend in het Sportcafé bij de Sporthal.

De Vriendschapsbank: persoonlijk en betrokken.
Het voorjaar is weer aangebroken, dus tijd om er op uit te gaan. Bent u op zoek naar nieuwe leuke contacten? Een maatje voor de schouwburg, om samen mee te fietsen, wandelen of gewoon een kopje koffie te drinken? Denk dan eens aan de inloop van de Vriendschapsbank, een initiatief van ContourdeTwern.
Sinds 8 maanden is er een inloop in sportcafé de Blaak, op woensdagochtend tussen 10 en 12 uur. U kunt daar onder het genot van een kopje koffie kennismaken met anderen, en u opgeven voor allerlei activiteiten. Drempelvrees? Is niet nodig, want u wordt warm onthaald door onze gastvrouwen.
Besluit u lid te worden van de Vriendschapsbank, dan krijgt u een uitgebreider kennismakingsgesprek waarbij we samen met u bespreken waar uw behoeftes liggen. Persoonlijke aandacht staat bij de Vriendschapsbank hoog in het vaandel.
De Vriendschapsbank is een stedelijk project en telt inmiddels meer dan 300 leden. Ook in de Reeshof en Oud-Noord zijn inlopen. De deelnemers ontmoeten elkaar ook tijdens tal van activiteiten. Zo is er een film-, wandel-, fiets- en uit eten club. Heeft u zelf een liefhebberij en wilt u dit graag delen met anderen? Ook hierin is van alles mogelijk.
Interesse of vragen? Neem dan contact op met Annemarie Vermeulen van ContourdeTwern via tel: 013-542 1664 of 06-451 33 696 of annemarievermeulen@contourdetwern.nl.
Inloop Vriendschapsbank in sportcafé de Blaak, Grebbe 63: elke woensdag van 10:00 tot 12:00 uur. Let op: in augustus is het café dicht. De eerstvolgende inloop is dan weer op woensdag 7 september.

Op zoek naar gezelligheid en vriendschap?

Kom dan eens langs op de inloop van de Vriendschapsbank. Vanaf 7 september weer elke woensdagochtend tussen 10 en 12 uur in sportcafé de Blaak. U kunt daar onder het genot van een kopje koffie kennismaken met anderen, en u opgeven voor allerlei activiteiten. Drempelvrees? Is niet nodig, want u wordt warm onthaald door onze gastvrouwen.