Op 11 september 2022 is in de Piushaven in Tilburg de derde editie van Swim to Fight Cancer. Omdat nog steeds 1 op de 3 mensen de diagnose kanker krijgt wordt tijdens dit zwemevenement geld opgehaald voor baanbrekend onderzoek. Doe met ons mee en lever een waanzinnige zwemprestatie!

Laat al uw familieleden, vrienden en collega’s geld doneren voor uw prestatie en haal samen met honderden anderen geld op voor baanbrekend kankeronderzoek. Alleen samen kunnen we toe naar een wereld waarin kanker hopelijk geen dodelijke ziekte meer hoeft te zijn! Doet u ook mee?

Wanneer: zaterdag 11 september 2022
Waar: Piushaven, Tilburg
Hoe laat: 13.00 – 18.00
Meer informatie: www.swimtofightcancer.nl

Deelnemen
U kunt in uw eentje deelnemen aan Swim to Fight Cancer, maar natuurlijk ook gezellig samen, met uw familieleden, vrienden en/of straat- of buurtgenoten, of in een vriendenteam. Natuurlijk hopen we dat veel buurtgenoten uit de Blaak zondag 11 september meedoen aan Swim to Fight Cancer om samen te zorgen voor meer en beter baanbrekend kankeronderzoek.

Inschrijven
Dus doe ook mee en schrijf uzelf of team in via www.swimtofightcancer.nl/tilburg.

De kosten voor deelname zijn € 45,00 per volwassene en € 10,00 per kind. In deze kosten zit het inschrijfgeld, een sponsorpagina, een echte Swim to Fight Cancer-handdoek, slippers en natuurlijk een medaille na het behalen van uw geweldige inspanning!

Na het evenement is er de gelegenheid om te douchen en verder samen met uw familie, vrienden en buurtgenoten op de kade te genieten van een mooi evenement met vermaak voor jong en oud.

We hopen veel Blaakbewoners te mogen begroeten aan de start van Swim to Fight Cancer. Samen maken we een vuist tegen kanker. Hopelijk tot 11 september in de Piushaven!