De Rabo ClubSupport-actie voor 2021 is weer in volle gang. Ook de wijkraad doet daaraan mee. Met de ClubSupport-actie is geld te krijgen dat we vervolgens kunnen gebruiken om de wijk te verbeteren. Stemmen dus!

De Rabo ClubSupport-actie is, zoals de naam al verklapt, een actie van de Rabobank om lokale verenigingen en stichtingen te steunen. Stichting Wijkraad de Blaak doet daar graag aan mee. Hoe meer mensen er stemmen op een club, hoe meer geld die ontvangt. Het is dus belangrijk dat we als wijkraad zo veel mogelijk stemmen krijgen van u, de buurtbewoners!

Met het budget kunnen we mooie dingen doen voor de wijk, zoals activiteiten organiseren of buurtbewoners daarbij te helpen. Denk bijvoorbeeld aan buurtbarbecues, straatfeesten, of andere activiteiten die we dit jaar hebben moeten missen vanwege corona.

Stem dus op Wijkraad De Blaak! U heeft daarvoor de Rabo-app nodig. Ga vervolgens naar de website van de Rabobank en volg daar de instructies. Alvast erg bedankt!