De eerste editie van de Rabobank Clubkas Campagne van Rabobank Tilburg en omstreken zit erop. Duizenden Rabo-leden stemden op de 251 deelnemende verenigingen/stichtingen, waaronder Wijkraad de Blaak en bepaalden zo hoe de beschikbare € 200.000,- werd verdeeld.

De uitslag is bekend
Maar liefst 4.414 Rabo-leden brachten in totaal 22.070 stemmen uit. Een resultaat waar wij trots op zijn! En u hopelijk ook. In de week van de coöperatie, van 30 oktober tot 5 november reikten medewerkers, ledenraads- en RvC leden van Rabobank Tilburg en omstreken de cheques uit en bezochten zij ook uw club.

Opbrengst voor de Wijkraad
Tijdens de stemperiode heeft Wijkraad de Blaak 116 stemmen ontvangen. Dit is goed voor een bijdrage van € 1.050,36. Dit bedrag is bestemd voor de feestelijke activiteiten rondom het 40-jarig bestaan van de Blaak in 2019.

Graag wil ik iedereen die zijn stem heeft uitgebracht op de Wijkraad de Blaak hartelijk danken voor haar of zijn stem
.